Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 29 of 44
Back to Result List

User-Generated Brand Storytelling: Nutzer als Storyteller und User-Generated Content als Instrumente der Markenführung

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Carsten W. Hennig, Oliver RufGND, Matthias B. SchultenGND
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-658-16835-3_9
ISBN:978-3-658-16834-6
Parent Title (German):Dialogmarketing Perspektiven 2016/2017: Tagungsband; 11. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
Publisher:Springer Gabler
Place of publication:Wiesbaden
Document Type:Conference Proceeding
Language:German
Year of Completion:2016
Release Date:2017/09/08
First Page:169
Last Page:181
Open-Access-Status: Closed Access 
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt